piątek, 23 sierpnia 2013

Prolog




Każdy z nas ma w życiu zadanie. Każdy jest powołany do zadania i mimo wszystko musi je wykonać. Nawet jeśli będzie bronił się rękami i nogami to ono i tak go znajdzie, prędzej czy później, nie ważne.

Każdy z nas ma jakaś moc, nie chodzi teraz o moc władania ogniem, wodą, ziemią czy powietrzem. Chodzi o tą, którą mamy głęboko w sercach!


Zapraszam, na całkiem coś nowego. Zaplanowanego już od początku do końca, długością podobne do UH! :) Mam nadzieję, że wam się spodoba, a ja nie padnę gdzieś po drodze.
Co do MMH nie wiem... Wciąż staram się dokończyć 17 rozdział! Trzymajcie więc kciuki, ale tak czy siak mmh jest w połowie zawieszone. Jeśli coś jeszcze mi się przypomni... dodam! :)xx

Jeśli chcecie być informowani, proszę zostawić kontakt w komentarzu! :)x 
Dziękuje. 

8 komentarzy:

  1. @luuuvvvvmyidols - ja! pierwsza! mnie informuj!

    ciekawie się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow
    czekam na kolejny
    informuj mnie na tt
    o kolejnych rozdziałach
    @live_my_life_x

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog jest zachęcający ;)
    Nie mogę się doczekać <3
    Informuj mnie na tt, proszę :)
    @Wasiakowa

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością

    @dianaseth

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa historia! Mnie też informuj, proszę ^o^ @byDzasta

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się świetnie <3 widać że czytasz dużo książek i ciekawie piszesz :) @NowSmilee

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;) Wpadnij proszę tu: http://everywhere-books.blogspot.com/ oraz tu: http://ourcrazydays.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń